مجریان وب

یکی از روش ‌های بازاریابی، انتشار رپورتاژ‌ های آگهی است؛ یعنی انتشار مقاله در داخل سایت ‌های دیگر برای تبلیغات برند یا انجام لینک دهی به سایت خود که مثل محتواها...

بازدید :1
شنبه 24 آبان 1404زمان :18:09
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یکی از روش ‌های بازاریابی، انتشار رپورتاژ‌ های آگهی است؛ یعنی انتشار مقاله در داخل سایت ‌های دیگر برای تبلیغات برند یا انجام لینک دهی به سایت خود که مثل محتواهای دیگر سایت ‌ها بوده و کاربران احساس نمی کنند که محتوای خوانده شده نوعی تبلیغ است. علت انتشار دادن رپورتاژ‌ها همان دریافت کردن بک لینک معتبر است که با موضوع مقاله مرتبط است.

در انتخاب رسانه انتشار رپورتاژ آگهی باید توجه شود که محتوای این رپورتاژ‌ها جذاب و مورد پسند کاربران باشد تا کاربران راحت ‌تر به این محتوا جذب شوند و باید در این مقاله نام کسب و کار و برند مورد نظر برای چندین بار ذکر شود. استفاده کردن از رپورتاژ‌های مناسب و تدوین استراتژی تدوین باعث می شود که سایت شما هم از بازدید بیشتری برخوردار شود.

نکات مهم در انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژ

در انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژ آگهی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟ با هزینه‌ هایی که برای منتشر کردن رپورتاژ‌ها صرف می کنید، حتما می خواهید برای کسب و کار آنلاین خود نتیجه مثبتی دریافت کنید و اگر در انتخاب رسانه مناسب اشتباهی انجام شود، هم موجب ضرر اقتصادی شما شده و هم رسانه آنلاین شما دچار آسیب می شود. بنابراین این نکات مهم عبارت اند از:

نکات مهم در انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژ

کیفیت محتوا و دامنه

کاربران و حتی گوگل به خواندن محتوای با کیفیت علاقمند هستند؛ پس اگر محتوای رسانه مورد نظر با کیفیت بالا باشد، احتمال دارد که محتوا توسط کاربران خوانده شود و معمولا کاربران به محتوای با کیفیت ارزش بیشتری قائل هستند. همچنین از معیارهای مهم پیش از انتخاب رسانه داشتن کیفیت دامنه یا دامین آرتوریتی است که معمولا بین ۱ تا ۱۰۰ قرار می گیرد و هرچه این عدد به ۱۰۰ نزدیک تر باشد، یعنی سایت انتخابی شما توانایی بیشتری برای منتشر کردن رپورتاژ شما را دارا است.

میزان لینک ‌های مجاز

هر مالک سایتی برای بیشتر دیده شدن و دریافت بک لینک‌ های مفید می خواهد رپورتاژ‌های خود را رسانه ‌های مختلف انتشار دهد؛ بنابراین از دیگر نکات مهمی که باید به آن توجه کرد، تعداد لینک ‌هایی است که رسانه مورد نظر به شما مجوز منتشر کردن رپورتاژ را می دهد و معمولا طبق اصول و قانون ‌های رسانه باید ۱ تا ۳ لینک بیشتر انتشار ندهید که هرچه بیشتر برای شما بهتر است.

ترافیک و پرطرفدار بودن رسانه

با انتخاب یک رسانه برای انتشار رپورتاژ که دارای ترافیک بالایی است، ممکن است میزان بازدید از محتوای رپورتاژ شما هم بیشتر شود. پرطرفدار بودن و محبوبیت یک رسانه را از تعداد خوانندگان آن می توان فهمید و قسمت اشتراک گذاری و نظرات رسانه اگر طوری باشد که ارتباط همیشگی و بالای کاربران را نشان دهد، می توان فهمید که این رسانه خواننده‌ های ثابت و همیشگی دارد و ممکن است رپورتاژ شما هم بیشتر خوانده شده و نتیجه مطلوبی از آن به دست آورید.

منبع: انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژ آگهی



مشاهده پست مشابه : عکس ازدواج مجریان من و تو امید خلیلی و تیام بصیر
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مجریان وب مجریان وب کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 16268
  • بازدید کلی : 16268
کدهای اختصاصی